Wednesday 27 January 2016

KHIDMAT RAWATAN RUMAH KE RUMAH

Saya juga ada menyediakan rawatan rumah ke rumah bagi rawatan seperti berikut :

1. Bekam
2. Akupuntur
3. Rawatan Resdung
4. Pembetulan Tulang Belakang/Pinggul Yumeiho
5. Refleksologi
6. Terapi Lutut

Rawatan di atas termasuklah rawatan bagi warga emas yg tidak dapat datang ke pusat rawatan saya. Kebiasaannya saya akan diagnos dulu dan dapatkan sejarah penyakit dari pesakit. Ini termasuklah rawatan bagi bekas pesakit strok. Kos pada harga patut. Niat saya untuk melihat pesakit positif dan jadi sihat melalui kaedah rawatan alamiah.

Selain itu saya juga ada menyediakan ubatan2 seperti homeopati, aloeterapi, Stevia serta makanan Sunnah lain seperti habbatus Sauda, Zaitun dan madu.

Whattsap saya di 012 2247213
Yop Khairul 
Pengasas
D'Hijrah Naturopathic Centre
No 15 Jalan LEP 6/2
Taman Lestari Putra
Sek 6 Bandar Putra Permai
47110 Seri Kembangan
Selangor

No comments:

Post a Comment