Wednesday 18 March 2020

TESTIMONI PESAKIT GOUT LEPAS AMBIL UBAT HOMEOPATI GOUT

Testimoni dari pelanggan dari Kajang yg suaminya alami masalah gout. Disebabkan tak tertahan, terpaksa di suntik pain killer. Pain killer selalu bertahan sekejap sahaja.
Selepas makan ubat homeopati gout, keadaan gout suami beliau semakin terkawal. Walau bagaimana pun, dinasihatkan juga berbekam.
Andai kata tak berkesempatan lagi nak bekam, ikhtiarkan ubat homeopati Nt Gout ni. In sya Allah banyak membantu ketika serangan mengejut.
Ubat gout. Elok standby.
Nak kena sakit kadang tak dijangka. Bila kena serangan acute sakit Tak tertahan. Makan pain killer pun tahan sementara je. In sya Allah ubat homeopati banyak membantu sakit lifestyle sebegini.
Untuk bacaan :
Tingkatkan ‘Tenaga Penyembuhan’ semulajadi tubuh badan melalui perawatan Homeopathy.
Seni Perawatan Homeopathy berfungsi dengan cara meningkatkan keupayaan ‘Tenaga Hayat/ Vital Force’ bagi membina ketahanan tubuh dan menambah kecergasan fisiologi agar tubuh boleh berfungsi dengan optimum.
Kaedah Homeopathy berfungsi merawat ‘individu’ tanpa mengira apa pon jenis penyakit yang dihidapi. Apabila tahap keupayaan ‘Tenaga Hayat’ seseorang individu itu berjaya ditingkatkan maka tubuh badan itu dengan sendirinya mampu merawat penyakit yang dihidapi.
D'Hijrah Naturopathic Centre mengalu-alukan kehadiran anda yang ingin mencuba kaedah Homeopathy sebagai ikhtiar dalam meningkatkan tahap dan kualiti kesihatan tubuh badan. Anda perlu menyatakan dengan jelas tentang masalah kesihatan yang dialami dan homeopath bertugas akan memastikan anda mendapat penawar homeopathy yang tepat untuk diri anda sendiri berpandukan keluhan & semboyan insan yang terdapat pada tubuh badan anda.
📲 Naturopath Khairolanuar Bin Zainuddin
Bagi anda yang ingin dapatkan ikhtiar rawatan kaedah homeopati bolehlah klik link :
www.wasap.my/60122247213

No comments:

Post a Comment