Tuesday 25 June 2013

PROMOSI BEKAM

Salam satu Malaysia. Saya ada menyediakan perkhidmatan berbekam untuk buang darah kotor/toksin, angin dan lebihan asid urid/kolesterol yang menyebabkan gejala penyakit seperti lemah2 badan, migrain, stres, gout, sakit pinggang, resdung, gejala strok, sakit tumit/lutut, radang sendi, bisul, etc. Cajnya amat berpatutan. RM50-00 untuk minima 10 cup (semi overhaul) dan RM100-00 (overhaul) untuk 22 cup. Saya mengamalkan prosedur berbekam 100% steril. Guna pen bekam dan jarum halus (sekali guna terus buang). Jaminan wang dikembalikan sekiranya tiada toksin yang berjaya dikeluarkan.

Visit and like page saya di www.facebook.com/jombekamsunnah untuk saya bermurah hati memberikan lagi percuma 3 cup bagi anda yang pertama kali berbekam dengan saya.

Call/sms/whattsup saya di 012 2247213 atau 019 6383615 (Khairul @ Yop Khairul). Lokasi di Taman Lestari Putra, Jalan LEP 6/2, Seri Kembangan ( berdekatan Taman Equine).

Sabda Nabi :
Selama aku berjalan pada malam Isra' bersama malaikat, mereka selalu berkata; hai Muhammad, suruhlah umatmu berbekam (HR Ibnu Majah).

No comments:

Post a Comment