Friday 11 May 2018

TERAPI YUMEIHO (TERAPI TULANG BELAKANG/PINGGUL)

DAH LAMA SANGAT MENANGGUNG SAKIT BELAKANG NI!!!
[ CHOPP ! DENGAN 100 TEKNIK URUTAN YUMEIHO DARI JEPUN IN SYA ALLAH BOLEH SELESAIKAN 1001 PENYAKIT ]
Baca Testimoni kat bawah ;
"Bahagian tengkuk dengan pinggang rasa ringan bila bangun pagi. Biasa kalau bangun pagi, pinggang macam berat lenguh2..
pagi ni rasa sedap. Yumeiho tu memang sesuai untuk saya. Saya bagi 5 bintang"
....Firdaus, Seri Kembangan.
"Wkslm..alhamdulillah..sakit belakang dh kurang sgt..dh xrase ngilu2 tlng blkg..kbas kaki dh xde..tmbah plak bekam kt kaki tu..ringan je rse..xlenguh2 dh..
Saya bagi 5 bintang boss...pas ni ade mse free insyaallah repeat lg.."
...Faridzul, Kinrara.
Anda dah baca testimoni di atas? anda pernah dengar mengenai urutan YUMEIHO ?
.
Apa itu TERAPI YUMEIHO ?
===================
.
1. Teknik yg boleh membetulkan posisi tulang seluruh tubuh
2. mengendurkan otot2
3. mengendurkan jaringan sel2 organik
4. menghilangkan pelbagai penyakit secara RADIKAL
5. MEMBETULKAN tulang belakang dan tulang pinggul
.
anda dah faham apa itu terapi YUMEIHO ? dan nak tahu lagi mengenai KELEBIHAN YUMEIHO?
teruskan membaca
.
13 GOLONGAN YANG WAJIB BUAT URUTAN YUMEIHO
=================================
1. masalah tulang belakang/pinggul
2. sengal2 badan
3. lenguh-lenguh badan
4. masalah belikat
5. kerap mengantuk
6. cepat letih
7. wajah kusam
8. mata rabun
9. migrain
10. berat tengkuk
11. kebas kaki dan tangan
12. Salah bantal
13. Sakit pinggang
.
adakah anda tergolong dalam golongan seperti di atas? jikalau YA, anda tak perlu risau, saya sedia membantu anda dengan KEPAKARAN saya.
tunggu apa lagi, nasihat saya, utk keterangan lanjut, klik sahaja link di bawah,
.
Terapis berpengalaman, sedia membantu anda
[ JANGAN SALAHKAN KAMI JIKA PRESTASI KERJA ANDA TERUS TERGANGGU ]
.
boleh tolong like dan share ye kepada kenalan anda yang memerlukan urutan ini. kita sama2 bantu mereka

No comments:

Post a Comment