Sunday 6 October 2013

BLOOD PRESSURE MONITOR

Lupa nak memperkenalkan alat kat sebelah ni yg saya dah gunakan beberapa kali.

Inilah dia alat Blood Pressure monitor. Tujuannya bagi saya memeriksa tekanan darah tuan2 sebelum menjalani rawatan berbekam. Kadang2 ada yg tak pasti mereka dalam kategori mana. Tinggi, normal atau rendah. Ialah kadang2 ada antara kita terlalu sibuk dengan aktiviti harian sampai terlupa memeriksa tahap kesihatan diri. Jadi saya membantu tuan2 untuk memeriksa tahap tekanan darah tuan2 sama ada berada dalam kategori rendah, normal atau tinggi. Ini untuk kebaikan saya juga agar lebih mudah menjalankan kerja2 berbekam dan memantau 'patient' semasa dan selepas berbekam. Sesekala kena ambil ilmu kedoktoran juga ya..untuk kebaikan diri saya dan tuan2.

Yop Khairul 012 2247213
Visit and like www.facebook.com/jombekamsunnah

No comments:

Post a Comment