Friday 24 July 2015

Terapi Pembetulan Tulang dan Bekam

Pelanggan saya dari Putrajaya semalam yg merasai sentuhan tangan saya untuk terapi Yumeiho dan diikuti bekam darah. Suatu pengalaman yang baru buat beliau apabila di Yumeihokan oleh saya.

Untuk makluman, terapi pembetulan tulang dan urutan saraf Yumeiho ini merupakan suatu kaedah membetulkan tulang2 tubuh, mengendurkan/melembutkan otot2, membetulkan dislokasi tulang pinggul, memulihkan sendi2 bermasalah dan menata kembali tulang2 dengan cara menarik, pembetulan dan tekanan2 vertikal yang banyak memberikan hasil kesembuhan. Sbg contoh kaki yang pendek sebelah tanpa kita sedari. Akibat tiada pembetulan, kaki yg lagi satu boleh terbeban. 

Pm saya di 012 2247213 untuk temujanji terapi tulang/bekam. In sya Allah saya akan berikan yang terbaik untuk anda.

No comments:

Post a Comment