Tuesday 11 October 2016

PROMOSI YUMEIHO BEKAM

Image may contain: one or more people and indoor 
BERITA BAIK !!!
Bagi anda yang ingin jalani terapi yang in sya Allah memuaskan dan nikmati kesihatan yang lebih mantap dan pada kos yang berbaloi-baloi rawatan komplimentari...secara alami, tanpa dadah dan tiada kesan sampingan. Pihak kami berbesar hati menawarkan pakej berikut ;
👉Pakej Terapi Yumeiho dan Bekam
Bukan RM200..bukan RM180..tapi ikut budget dan keperluan anda.
A. Pakej Yumeiho basic dan bekam 'basic' - RM120
B. Pakej Yumeiho intensif dan bekam 'basic' - RM150
👉Satu lagi BONUS PERCUMA - diagnos mata hitam (iridologi) menggunakan kamera khas yg juga percuma buat anda semasa kempen berjalan dalam tempoh terhad ini.
Kenapa Terapi Yumeiho? 👀
Suatu terapi intensif 2 dalam 1 yang biasanya dijalankan, banyak membantu sebagai 'body maintenance' dalam melembutkan otot2, melonggarkan sendi, melancarkan perjalanan darah dan seterusnya 'body alignment' bagi pembetulan tulang belakang dan tulang pinggul tuan2. Juga amat bagus bagi orang yang kurang bersenam.
Untuk makluman;
Terapi ini dengan begitu banyak testimoni2 dalam merawat masalah dislokasi tulang seperti sakit pinggang, slip disc, sciatica, tulang pinggul, salah bantal, masalah kaki pendek sebelah, masalah migrain, masalah saraf tersepit, kaki yang selalu lenguh (tak boleh bersila lama), kebas2 tangan/kaki dan lain2 lagi.
Kenapa berbekam?👀
Seperti terapi Yumeiho, berbekam juga dengan begitu banyak testimoni2 yang amat baik untuk buang lebihan toksid dari badan kita seterusnya mencegah potensi penyakit tak berjangkit yang semakin bertambah dewasa ini sekiranya kita istiqomah berbekam.
Rasulullah SAW bersabda :
"Sesiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabarani dari Samurah R.A).
In sya Allah, selepas jalani terapi Yumeiho intensif, biasanya badan tuan2 akan rasa lebih ringan, menandakan perjalanan darah sudah semakin lancar dan otot yg ketat sudah semakin longgar. Tak kurang juga bagi yang tuan2 yang jalani terapi basic juga membantu melegakan sakit2 belakang/pinggang/belikat, kaku leher ataupun pinggul serta kesan2 positif lain.
Dengan kemudiannya anda jalani terapi bekam dan buang darah kotor yang sudah lama bersarang di badan tuan2..in sya Allah hasilnya lebih 'awesome'.
Sila segera buat temujanji anda !!!
Whattsap / sms kami di 012 2247213 dengan menaip
"Yumeiho Bekam", "Nama", "Tarikh".
Lokasi kami di No 15, Taman Lestari Putra, Seri Kembangan (tak jauh dari Giant Taman Equine)

Sila like page kami dan viralkan kepada rakan2 dan sedara mara anda yang memerlukan ya.
www.facebook.com/jombekamsunnah

"Selepas Yumeiho"
"Sebelum Yumeiho"

No comments:

Post a Comment