Tuesday 11 October 2016

Stok Baru-Healsdrop

Stok Baru-Healsdrop
Healsdrop adalah ekstrak mother tincture beberapa herba tradisional melayu yg dihasikan dari hempedu bumi, misai kucing, akar seruntun, daun kejibeling, mengkudu dan melada pahit.
Khasiat herba2 diatas sangat banyak (boleh Google), antaranya membantu menstabilkan gula dlm darah, merangsang pankreas, buah pinggang, liver, jantung, limpa dan digestive system. Menstabilkan tekanan darah, melancarkan darah, mendetoks kolestrol, toksin dlm darah, bagus juga untuk masalah autoimmune spt PSORIASIS, ekzema, allergy, sakit sendi dll.
Kelebihan healsdrop ialah ia diproses dan di gunakan secara Homeopathy, yang menggunakan hanya sedikit sahaja bahan aktif dan dijamin tiada kesan sampingan. Namun sebagamana ubat2 homeopathy lain akan ada proses HEALING Crisis yg menandakan proses DETOX, REPAIR DAN PREVENTION. dlm journal perubatan oleh Prof Amrah USM, menyebutkan Hempedu Bumi juga adalah herba Anti Kanser yg sgt hebat.
Cara guna - titis dalam 5 ke 10 titis healsdrop dalam botol air mineral 500 ml. Goncang2 dalam 20 ke 30 kali. Buat minum 3 kali sehari.
Antara produk naturopati yang juga saya rekomen.
Whatsapp saya jika ingin info lanjut di 0122247213

No comments:

Post a Comment